פתרונות חכמים למטבח – כל מה שהמטבח שלכם צריך

פתרונות חכמים למטבח – כל מה שהמטבח שלכם צריך

מטבח טכנולוגי מתקדם, נעים מאוד. ברגע שנסיתם את הברז בעל החימום המהיר או מעבד המזון שמכין לכם רוטב אתם מבינים כמה אתם צריכים את הפתרונות החכמים בחייכם. הפתרונות הבאים הם מה שכולנו היינו צריכים ואף פעם לא ידענו.

מערכת מים תת כיורית

מערכת מים תת כיורית היא בר מים שמותקן מתחת לכיור ותפקידו להוציא לנו מים איכותיים מברז המטבח בטמפרטורה שאנו בוחרים החל ממים רותחים ועד למים קפואים. ברז מים חמים קרים מתאימה לברזים חדשניים ומודרניים והיא כל כך פשוטה שמתאהבים בה מיד. היעילות של המערכת היא שניתן להכין תה, לאדות ירקות, לחטא את אביזרי הילדים ללא המתנה כלל כמו למערכת חימום חיצונית. חלק מהיתרונות של מערכת המים הם שהמערכת מכילה גם מטהר מים וגם מסנני מים שעשויים חומרים איכותיים מתחת או מעל פני הכיור.

מעבד מזון מבשל

לכל חובב בישול וגם לאלו שלו יש בבית מעבד מזון שקנו במיטב כספם הוא קיבלו מהוועד בעבודה. מעבד המזון הוא ללא ספק מקטגוריית ציוד למטבח שהוא חובה. מעבד המזון אכן עוזר לנו בעבודות בישול רבות כמו ערבול נוזלים, עיבוד מוצקים, חיתוך מהיר בסוגים שונים ועוד. מה אם היה קיים מעבד מזון שגם מסוגל לבשל? במעבד מזון החדשני Hotmix של גסטרוליין קיימת מערכת חדשנית לבישול והכנה של קרמים, רטבים, ריבות ומוצרים נוספים ללא התערבות מצד המכין. במעבד קיימת מערכת בקרה על תהליך ההכנה ותוכנית מובנית כך שאינכם צריכים לבדוק זמנים או להיות בהקפדה על עבודת המכונה כלל.

תנור אידוי חכם

תנור אידוי חכם הוא בעל מערכת לנידוף האדים והריחות בזמן הבישול והאפייה. בנוסף למערכת הנידוף קיימת מערכת הפעלה חכמה אשר יודעת לזהות בעזרת חיישנים את סוג המזון וצורת הבישול המומלצת עבורו. המערכת מגדירה את זמני הבישול והטמפרטורה באופן אוטומטי ומגיעה לתוצאות מצוינות עם סוג המזון שבחרנו. יתרון נוסף הוא מערכת הניקוי האוטומטית. מתבצע ניקוי יסודי ותפקידכם הוא בסך הכול לזרוק טבלית ניקיון ותו לא.

מדיח מהיר

כמה פעמים סיימתם ארוחה משפחתית גדולה אך נאלצתם לשטוף את הכלים בעצמכם למרות שיש לכם מדיח. הפעלת מכונה אחת, משאירה את המטבח בבלגן טוטאלי למשך חצי שעה שלמה. ובכן, המדיח המהיר הוא אחד מבין עשרות פתרונות חכמים למטבח. השטיפה של המדיח אורכת כ-4 דקות בלבד, וחסכונית במים בשני שליש ממדיח רגיל. המדיחים עשויים נירוסטה ומגיעים לטמפרטורה של כ-83 מעלות. למדיח ישנה מערכת ניקוי עצמאית ויסודית שמופעלת בסיום יום עבודה. החידושים הקיימים היום בענף המטבחים באים ידי ביטוי בענפים שונים החל ממערכת המים שלנו ועד להכנת עצמית של אוכל. מטרת כל הפיתוחים היא להעלות את איכות החיים שלנו ועדיין לחסוך בזמן, ולהפעיל אותנו כמה שפחות.


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button